اس مدرسه غم بزرگ!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

اگه دوست داشتین کپی کنین !!!!!!!!!!!!

 

 

نه جدی کپی کنین !!!!

 

ولی یه نظر بزارین کش رفتم !

 

 

 

 

این غم درد اور است!

 

این غم تلخ است !

 

این غم کشنده است!

 

تا نه روز دگر ایا کسی زنده است؟

 

باتوام

 

ای دبستانی

 

باتوام

 

ای دبیرستانی

 

باتوام

 

دانشجو

 

مدارس و دانشگاه ها

 

منتظرمان هستند

 

ستاد دق دهنده ی 

 

دانش آموزان و دانشجویان

 

 

بغض کردم اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

 

 

 

تقدیم به متولدین ۷۳ به بعد :


اول مهر ماه شنبس …


غروب جمعه ی ۳۱شهریور …


صدای اذانم میاد !


فرداش باید بری مدرسه بعد ۳ ماه …


تصورِشم عذاب آوره ؛ وای داره گریم میگیره ، دستمال کاغذی برسون …

 

 

 

 

 

 

 

 

ماه مهر از آنچه در تقویم می بینید به شما نزدیک تر است !

 


چقدر زود دیر میشود …

 

 

 

 

 

 

چشماتونو ببندید و اون لحظه ای رو به خاطر بیارید که

 

آخرین امتحان رو تموم کردید و برگه رو دادید به مراقب و با یه حس

 

خَلاصی دارید میاید سمت خونه و واسه تابستون نقشه میکشید و هزارتا رویا …


هووووووووووی عمو کجایی ؟ جلوی پاتو نگاه کن ؛ فردا باید بری مدرسه …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بچه های عزیز امروز عزای عمومیه مجازیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت1:03---24 شهريور 1392
من دو هفته است عین کلاس اولیا کیفمو جمع کردم و هرشب لباس فرممو دوبار اتو می زنم!!! اونوقت تو با این جمله ها...خدا بگم چیکارت نکنه هرچی ذوق و شوق داشتم خاکستر شد!!
پاسخ:خخخخخخخخخخ نه بابا من که عزاداری راه انداختم


mahdi
ساعت18:01---23 شهريور 1392
واقعا همینطوری ک میگی هستش!!!!!

عالی بود!
پاسخ:مرسی که سر زدی


Me
ساعت12:48---23 شهريور 1392
نااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااامرد!!!:-( (
پاسخ:من خودم بغض دارم اهههههههههههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، بخندیم ، ،

تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392 | 12:27 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.